7 مهر, 1395

راهبرد رسانه ملی؛ ترویج گفتمان اقتصاد مقاومتی و تفکر انقلابی

رئیس سازمان صدا و سیما گفت : تولید و مهندسی پیام برای گفتمان های اقتصاد مقاومتی، ادامه مسیر پیشرفت علم و فناوری، تفکر انقلابی و سبک زندگی ایرانی – اسلامی ، راهبرد اصلی رسانه ملی است.

دکتر عسکری امروز در نشست سراسری مدیران رسانه ملی ضمن تبیین منشور رسانه ملی مبتنی بر راهبردهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: در تولید و مهندسی پیام باید عمق بخشی به برنامه ها، منابع ملی، وحدت و انسجام ملی ، تعمیق ایمان، ارزش های انقلاب ، شناخت مخاطب ، جذابیت و هنرمندانه بودن پیام مد نظر قرار بگیرد و با ایجاد پنجره های جدید ارتباط با مخاطبان ضریب نفوذ کمی رادیو و تلویزیون را ارتقاء دهیم.
 
رئیس رسانه ملی به ضرورت برنامه سازی بلند مدت برای معرفی اسلام حقیقی اشاره و تصریح کرد: آرایش رسانه ای دشمن ، دین و بنیاد خانواده را هدف گرفته است و رسانه ملی درمقابل این تهاجم فرهنگی باید سبک زندگی ایرانی – اسلامی را بخوبی معرفی کند و در این مسیر از مسجد و مدرسه این دو پایگاه تربیتی و انسان ساز نباید غافل شد.
 
دکتر عسکری با بیان اینکه نبایدگرفتار سیاه نمایی شویم، نشان دادن کارآمدی و خدمات نظام را از دیگر وظایف صدا و سیمادانست وگفت : اقدامات و خدمات دولت ها در واقع خدمات و کارآمدی نظام اسلامی است ، بنابراین با پوشش اخبار اقدامات و عملکرد دولت و قوای دیگر ضمن نقد منصفانه به مشکلات ، باید فضای امید و نشاط را ترویج کنیم.
 
رئیس سازمان صداوسیما همچنین با اشاره به انتخابات سال آینده گفت: فضای کشور نباید از هم اکنون انتخاباتی شود تا فرصت برای انجام امور و خدمت به مردم دستخوش رقابت های سیاسی نشود.

منبع : صدا و سیما

بدون دیدگاه

نظرات بینندگان

نظرات بینندگان

پر کردن قسمت ستاره الزامی میباشد.