25 مرداد, 1395

رسانه ها نقش بی بدیلی در انعکاس تحقق اقتصاد مقاومتی دارند

رئیس جهاددانشگاهی استان همدان گفت: رسانه ها نقش موثری در کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی دارند و باید تجربه های ارزنده خود را در اختیار مسئولان قرار دهند.

اکبر اسدی، رئیس جهاددانشگاهی استان همدان امروز(۲۵ مرداد) در نشست هم اندیشی اقتصاد مقاومتی از زبان رسانه با حضور مدیران مسئول رسانه های استان همدان گفت: رسانه ها باید تجربه های ارزنده خود را در مباحث اقتصاد مقاومتی در اختیار مسئولان قرار دهند تا بتوان از ایده های حوزه رسانه در رسیدن به این هدف متعالی کمک گرفت.

وی افزود: رسانه‌ها دولت‌های مختلفی را تجربه کرده و عملکردشان را رصد کرده‌اند و شاهد رویدادهای مثبت و منفی در سطح استان، کشور و بین‌الملل هستند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها نقش بی‌بدیلی و موثری در انعکاس واقعیت‌ها و تحقق اقتصاد مقاومتی دارند، تصریح کرد: بنابراین رساندن تجارت گران‌مایه و ارزنده آنها به گوش مسئولان بسیار اثربخش خواهد بود.

رئیس جهاددانشگاهی استان همدان اظهار داشت: رسیدن به آرمان ها و اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی در فضای بین الملل در گروی تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است و برای نیل به این آرمان ها باید بنیان اقتصادی کشور تقویت شود.

اسدی  با اشاره به فعالیت دو رسانه جهاددانشگاهی در عرصه اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی مبدع چند رسانه از جمله خبرگزاری دانشجویان ایران- ایسنا، خبرگزاری بین‌الملل قرآنی- ایکنا و هفته‌نامه بازار کار است.

وی افزود: این نشست در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب پیرامون نامگذاری سال با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» برگزار می‌شود همچنین محورهای آن بر اساس ارکان تحقق آن و نقش عر یک در این راستا انتخاب شده است.

منبع : شبستان

بدون دیدگاه

نظرات بینندگان

نظرات بینندگان

پر کردن قسمت ستاره الزامی میباشد.